Dnes reklama v Bratislave dosiahla nový vrchol. Informovala o tom stránka bratislava24.sk. Nieže by jej nebolo dosť, väčšinou nelegálnej, no dnes sa objavila nová LEGÁLNA.
Objednala si ju mestská časť Petržalka od agentúry W.R.P.R. s. r. o. za 23 400,-. http://www.petrzalka.sk/zmluva/zmluva-o-poskytnuti-sluzby-5/ Táto PR agentúra patrí Ivanovi Rudolfovi, bývalému hovorcovi ministra Galka za SaS. Zmluva bol včera zverejnená na stránke mestskej časti, predmet: realizácia vonkajšej reklamy. Detailne:
Teasingová vonkajšia reklama, s použitím starých vrakov áut
50 ks bilboardov v mestskej časti Bratislava-Petržalka
Séria roadshow spojená s rozdávaním informačných letákov.
Nechceme sa pozastavovať nad cenou, hoci 50 billboardov stojí tak 5000 ,- a tieto vraky a nejaká roadshow zvyšných 19?
To si naozaj niekto myslí, že najlepším spôsobom ako informovať obyvateľov Petržalky a Bratislavy o novopripravovanej parkovacej politike je naskladať na seba staré autá a umiestniť ich do stredu trávnikov? Tento druh reklamy je vidieť na Námestí Hraničiarov, Panónskej ulici a v Ovsišti oproti Červenej pošte. A je tam nalepené ešte povolenie mestskej časti, podpísané starostom, platné do 11.9. To už ste úplne rozum potratili?
Parkovacia politika je určite potrebná a je len otázka času kedy ju zavedie celá Bratislava. No táto kvázi vtipná forma propagácie je úplne mimo.Keď si toto dovolí miestny úrad, potom sa nedivme, že máme plné mesto reklamy.
Celá debata | RSS tejto debaty